Επιστροφές προϊόντων

  1. Εντός καταστήματος

Εάν έρθετε στο κατάστημα μας για αντικατάσταση θα λάβετε αντικατάσταση προϊόντος με οποιαδήποτε άλλο είδος (τηλεφωνήστε μας για να σας ενημερώσουμε).

  1. Ταχυδρομικά

    Εάν σας στείλαμε λάθος είδος σε σχέση με την παραγγελία σας,
    θα σας στείλουμε αυτό που παραγγείλατε ειδάλλως αν δεν υπάρχει πλέον μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων ή να επιλέξετε οποιοδήποτε άλλο προϊόν ίδιας η μεγαλύτερης αξίας.
    Eάν το προϊόν είναι ελαττωματικό
    (αν και πάντα ελέγχουμε το προϊόν πριν το ταχυδρομήσουμε). Ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με άλλο πανομοιότυπο. Θα σας σταλεί άμεσα (δηλαδή εντός μερικών ημερών).

Αλλάζουμε το προϊόν με δική σας χρέωση:

Θα σας αλλάξουμε το προϊόν με οποιαδήποτε άλλο προϊόν που επιθυμείτε.
Η χρέωση επιστροφής του βαρύνει τον πελάτη, εάν θέλετε αλλαγή με ένα άλλο είδος/ χρώμα, τότε μας ενημερώνετε για την επιλογή επιστροφής.

Προϋποθέσεις Επιστροφής

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους

   -σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του lorin.gr σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε.

   -σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, μέσα σε δεκα 14 ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα του lorin.gr.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις :

   -επικοινωνήσετε εντός 2 εργάσιμων ημερών με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα

   -σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος εντός 14 ημερών με άλλο ή άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα ή υπαναχώρησης εντός 14 ημερών σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί

   -το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Επίσης ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή. Το lorin.gr οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει η επιστροφή των χρημάτων εάν δεν λάβουμε έγκαιρα τα προϊόντα για να γίνει ο έλεγχος τους. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
Στα χρήματα που θα επιστραφούν θα περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλώτή για την αγορά. 

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται όταν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν. Μπορείτε να καλέστε στο 6906909074 ή να αποστείλετε email στο [email protected]